Kanssa-autoilija

Uutisia, huhuja sekä tositarinoita autoilun ja autojen maailmasta.

Autoviikonloppu houkutteli uusilla keinoilla

b2ap3_thumbnail_Jukkapoika2.jpg

Autokaupan piirissä on otettu käyttöön uusia keinoja, joilla asiakkaat saadaan kiinnostumaan viikonloppunäyttelyistä. Mainion esimerkin tarjosi viime Autouutiset-lehdessä tilaisuuttaan mainostanut Nissan-liike, jonka viikonloppunäyttelyn vetonaulaksi oli saatu Vain Elämää tv-sarjasta koko kansan tietoisuuteen noussut Jukka Poika.

Paikalle saapui ilahduttavan paljon väkeä, joista suuri osa oli lapsiperheitä. Nuorimmat näyttelyvieraat olivat juuri oppineet kävelemään. Uusien asiakkaiden lisäksi tilaisuus autouutuuksineen ja artistivieraineen houkutteli myös vannoutuneita pitkän linjan Nissan-autoilijoita.

Ennen konserttia yleisöllä oli aikaa tutustua autoihin. Jukka Pojan rinnalla yleisön kiinnostuksesta kilpaili Suomen myydyimpiin autoihin kuuluvan Nissan Qashqain uusi malli. Esittelyautoon sai perehtyä varsin vapaasti - vaikka koko perheen voimin. Autotalon näyttelytilat sopivat yllättävän hyvin konserttipaikaksi. Korkea katto ja iso halli toistivat äänen hyvin. Jäähallikonserteista poiketen yleisö sai seistä artistin lähellä ja osallistua konserttiin muutenkin kuin penkillä istuen.

Konsertin lopuksi vieraat pääsivät vielä kuvauttamaan itseään Jukka Pojan kanssa ja saivat kotiin vietäväksi nimikirjoituksella varustetun uusimman levyn.

Tammikuun näyttelyviikonloppu uusilla mausteilla tuntui toimivan hyvin ainakin Airport Aritassa.

Pure jenkki - Chevrolet Captiva Sport
Honda CR-V yllätti perusperheenäidin

Related Posts